ניהול חשבונך

פעולות במסגרת משיכת יתר

מהיום תוכלו לשנות ולבטל מסגרת משיכת יתר באתר האינטרנט או באפליקציה ללא צורך בהגעה לסניף!

כיצד מקימים מסגרת משיכת יתר באמצעות אתר האינטרנט?
מסגרת משיכת יתר במט"י מוצגת באתר האינטרנט בשם "מסגרת אשראי", כאשר סכום המסגרת המינימלי לבקשה באתר האינטרנט הינו 500 ₪.
השירות נמצא תחת ניהול חשבון > מסגרות אשראי בעו"ש > בקשה למסגרת או פירוט ועדכון מסגרות
ניתן לבצע את העדכון במסגרת האשראי (לבקש/לשנות/לבטל) פעם אחת בלבד ביום עסקים.

למי מיועד השירות?
לקוחות פרטיים יחידים, המנויים לשירות האון ליין ברמת שירות שלישית ומעלה בעלי סכום המלצה אישי למסגרת משיכת יתר באתר האינטרנט.
לקוחות  בעלי חשבונות בהם זכויות החתימה בחשבון נתונות לכל אחד מבעלי החשבון בנפרד.
לקוחות המבצעים  פעולות במסגרות משיכת יתר במטבע ישראלי בלבד. 

שחרור סיסמה באינטרנט באמצעות SMS

שחררת סיסמה לחשבונך באינטרנט, ירדת ברמת שירות ואינך יכול לבצע פעולת העברה מהחשבון?
עכשיו תוכל לשחרר את הסיסמה ולהמשיך לפעול באותה רמת שירות שהייתה בחשבונך בעבר.
 
איך זה עובד?
במהלך ביצוע שחרור הסיסמה יוצגו לך כל מספרי הטלפון הניידים המוגדרים בחשבונך בבנק.
ע"י בחירת המספר הרלוונטי עבורך ישלח אליך קוד אימות באמצעות הודעת SMS. 
באמצעות הכנסת קוד זה תוכל להמשיך וליהנות מרמת השירות  הכוללת את כל השירותים הבנקאיים
הניתנים באמצעות האינטרנט לרבות ביצוע העברות אקראיות.
כדי ליהנות מהשירות יש לוודא שהטלפון סלולרי המדווח בחשבונך עדכני.

עדכון פרטים אישיים באפליקציה ובאתר

מהיום תוכלו לעדכן את פרטי הטלפון וכתובת המייל האישיים שלכם ישירות באפליקציה או באתר 

השירות נמצא תחת לשונית שירותים ומידע כללי

שירות מולטיבנק- MultiBank

שירות MultiBank - מולטיבנק מציג את ריכוז הנתונים מכל החשבונות במסך אחד.

כרגע השירות ניתן רק עבור חשבונות המשוייכים לקבוצת הבינלאומי על כלל מותגיה (הבינלאומי, אוצר החייל, יובנק ופאגי) 

וללקוחות שיש להם גישה ליותר מחשבון* אחד באמצעות קוד המשתמש איתו בוצעה ההתחברות לאפליקציה.

*חשבונות פרטיים ועסקיים של יחידים בלבד.

כל השירותים ינתנו בכפוף לתנאי הבנק. אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור ריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.