MatafRightSideBarPortlet
Web Content Viewer

שירותי הסלולר

Web Content Viewer
  • העברת כסף לאיש קשר

    חייבים להעביר כסף לחבר ואין לכם את מספר החשבון שלו?
    צריכים לשלם לטכנאי מבלי לרשום שיק?

     

    השירות החדש מאפשר ביצוע העברת כסף בש"ח ע"י לקוחות פרטיים המנויים לשירותי האינטרנט ברמת שירות רביעית, למוטב המוגדר כ"איש קשר" בספר הטלפונים של המכשיר הסלולרי של הלקוחות או לפי מספר טלפון סלולרי של המוטב ללא צורך בפרטי חשבון המוטב.

    ניתן לבצע העברה למוטבים בכל הבנקים בישראל, עד סכום של 3,000 ₪ להעברה, בכפוף לרף החודשי של ההעברות המותרות בהעברה למוטב אקראי.

     

    איך זה עובד?

     

    מזדהים בכניסה לאפליקציה.

    בוחרים באפשרות "העברה לאיש קשר" ממסך "העברת הכסף" באפליקציה.

    בוחרים למי רוצים להעביר את הכסף מתוך רשימת אנשי הקשר במכשיר, או ע"י הוספת איש קשר באמצעות לחיצה על כפתור "הוספת איש קשר" בתחתית המסך.

    מקלידים כמה רוצים להעביר, ניתן לבצע העברה בסכום של עד 3,000 ₪ לפעולה) ועד סכום רף חודשי של 50,000 ₪ הכולל את סכום ההעברות האקראיות והתשלומים לבזק וחברת חשמל המבוצעות במהלך אותו החודש).

    בוחרים את מטרת ההעברה מתוך האפשרויות הבאות: העברה (ברירת מחדל),משכורת, שכר דירה, רכישת נכס, רכישת רב,תשלום מזונות, תרומה או ועד בית. בנוסף יוכל הלקוח להזין טקסט חופשי בשדה סיבת ההעברה.

    לאיש הקשר תישלח הודעת SMS עם קישור הכולל קוד אימות כאשר איש הקשר ילחץ על הקישור, יופנה לאתר מותאם שבו יזין את: שמו, פרטי חשבונו וסכום ההעברה ובכך ישלים את פעולת ההעברה.

     

     


    בלחיצה על העברה במסך ההיסטוריה, ניתן יהיה לראות את סטטוס העברה כדלהלן:
    בוצעה - תהליך ההעברה הושלם ע"י המוטב והכסף הועבר לחשבונו.
    ממתינה לאישור - בקשת ההעברה נשלחה ע"י הלקוח, אך טרם הושלמה ע"י המוטב.
    לא בתוקף - המוטב לא השלים את ההעברה בפרק הזמן שהוקצב לכך (עד סוף יום עסקים הבא). במקרה כזה, ההוראה מבוטלת וחשבון המעביר יזוכה בסכום ההעברה.
    בוטלה על ידך - הלקוח ביטל את ההעברה (ניתן לבטל את ההעברה רק כאשר היא בסטטוס "ממתינה לאישור").

     

    לצפייה בסרטון הדרכה לחץ כאן

  • הפקדת שיק בסלולר גם לבנקים אחרים

    צריך להפקיד שיק?

    מהיום תוכל להפקיד אותו לחשבונך באמצעות המכשיר הנייד שלך.

    כל שעליך לעשות הוא לצלם את השיק ישירות מאפליקציית הבנק (באייפון ובאנדרואיד) והשיק יופקד בקלות ובנוחות.


    כיצד תפקיד שיק במכשיר הנייד?

    היכנס לאפליקציית הבינלאומי או לחץ על כפתור "הפקדת שיק" כדי להגיע ישירות למסך ההפקדה:


    בחר בפעולה "הפקדת שיק" מתפריט פעולות או מתפריט תנועות עו"ש => פעולות עו"ש:


    הזן את סכום השיק ומספר הטלפון למשלוח הודעה במקרה של דחיית ההפקדה, צלם את חזית וגב השיק ישירות מהאפליקציה 

    (לחץ כאן להסבר על אופן מילוי וצילום השיק) והמשך לפעול בהתאם להנחיות:


    * שמור ברשותך את השיק עד לקבלת זיכוי מלא ולפחות לתקופה של 30 יום מיום הפקדת השיק.

    * עקוב אחר סטאטוס הפקדת השיק במסך "פירוט/ביטול הוראות" באפליקציה/באתר.


    שאלות ותשובות להפקדת שיק בסלולר


    תנאי השימוש באפליקציה

  • "נתונים בקליק" - צפייה מהירה בנתונים בחשבונך ללא צורך בהזדהות

    שירות "נתונים בקליק" מאפשר לך לצפות במכשירך הנייד ביתרה העדכנית בחשבונך ובשווי תיק ני"ע שלך - ללא צורך בהזדהות.


    חדש - מהיום השירות מאפשר לצפות גם ב- 4 תנועות עו"ש אחרונות ובחיוב כרטיס אשראי קרוב.


    כיצד תירשם לשירות "נתונים בקליק"?

    היכנס לאפליקציית הבינלאומי:


    בחר בפעולה "שירות נתונים בקליק" מתפריט פעולות או מהתפריט הראשי:


    סמן את סוגי היתרות בחשבונך בהם תרצה לצפות ואשר את תנאי השירות:


    לאחר אישורך, תוכל לצפות ביתרות שביקשת לראות בלחיצה על "לחץ לנתונים בקליק" במסך הכניסה לאפליקציה.


    שאלות ותשובות לנתונים בקליק


    תנאי השימוש באפליקציה




  • הזדהות מהירה באפליקציית הבנק

    מהיום תוכל להיכנס לחשבונך באפליקציה ע"י טביעת אצבע, תבנית או סיסמה בלבד - 

    בקלות ובמהירות!


    הכניסה מתבצעת באמצעות מסך הכניסה החדש של האפליקציה!

    כל שעליך לעשות הוא לבצע מראש רישום ראשוני לשירות באמצעות קוד משתמש וסיממה.

    לאחר ביצוע הרישום הראשוני, תוכל לבחור בשיטת הזיהוי המועדפת עליך:

    א. הזדהות באמצעות סיסמה בלבד:

      זוהי ברירת המחדל שנקבעת לאחר שתבצע את הרישום הראשוני (לא נדרש לבצע כל רישום נוסף).

    ב. הזדהות באמצעות טביעת אצבע:

      לאחר הרישום הראשוני, עליך לבצע רישום נוסף לשם הגדת טביעת האצבע, אישור תנאי השימוש וזיהוי נוסף ע"י אימות באמצעות SMS.

      הזדהות באמצעות טביעת אצבע תתאפשר במכשירים תומכים בלבד: IPhone, IPad) IOS) מגרסת מערכת הפעלה 8 ומעלה ואנדרואיד מגרסת

      מערכת הפעלה 6 ומעלה.

    ג. הזדהות באמצעות תבנית:

      לאחר הרישום הראשוני, עליך לבצע רישום נוסף לשם הגדרת התבנית המועדפת עליך ולאישור תנאי השימוש.


    כיצד מבצעים את הרישום הראשוני?

    לחץ על כפתור "כניסה" המצוי במסך הכניסה של האפליקציה.


    במסך "משתמש חדש" - הזן את קוד המשתמש שלך.


    במסך "הזדהות בסיסמה" - הזן את סיסמתך.


    בשלב זה - נכנסת לחשבונך באפליקציה.

    מעתה ואילך, קוד המשתמש שלך שמור ובכניסות הבאות יהיה עליך להזין רק את סיסמתך (האפליקציה תבצע זאת אוטומטית כי זוהי ברירת המחדל).


    כיצד ניתן לשנות את שיטת הזיהוי לטביעת אצבע או תבנית?

    1. ראשית, עליך לבצע את הרישום הראשוני.

    2. היכנס לחשבונך, בחר בפעולה "הזדהות חכמה" מתפריט הפעולות (מצוי בצידו השמאלי העליון של המסך).

    3. במסך "ניהול שיטות הזדהות" - בחר בשיטת הזיהוי המועדפת עליך והמשך לפעול בהתאם להנחיות.


  • הודעות בשבילך

    שירות באפליקציה, המאפשר לך לקבל הודעות אישיות חשובות והצעות ערך על הטבות, שירותים ומוצרים מותאמים אישית - בצורה מהירה ונוחה ישירות לצג הנייד שלך!


    • ההצטרפות וביטול השירות באמצעות האפליקציה.